Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Waar komt de positiekleding uit onze collectie vandaan?
Onze collectie tweedehands zwangerschapskleding komt van moeders zoals jij! Wij verkopen alleen “zo goed als nieuwe” positiekleding. De kleding wordt zorgvuldig geselecteerd en verkocht voor een scherpe prijs.
De collectie outlet positiekleding zijn restanten van andere zwangerschapswinkels. De kleding is nieuw incl origineel kaartje eraan, maar zijn van een eerder seizoen.

Ik heb een kledingstuk gezien, maar deze staat niet in mijn maat op de site, is deze nog verkrijgbaar?
Het is helaas niet mogelijk om andere maten bij te bestellen.

Ik weet niet welke maat ik moet kiezen?
Je kunt voor positiekleding je gewoonlijke confectiemaat aanhouden, bij twijfel neem gerust contact met Happy Belly’s. Happy Belly’s meet het kledingstuk op, zodat er zekerheid is of het kledingstuk past.
In principe is de zwangerschapsskleding zo gemaakt dat er rekening mee is gehouden dat de buik groter zal worden, evenals andere delen van het lichaam.
H&M Mama valt klein uit, bij dit merk adviseer ik je een maat groter te nemen.

Winkel Wateringen

Heeft Happy Belly’s ook een winkel?
Happy Belly’s heeft een winkel, maar is niet iedere dag geopend. Kijk voor de openingstijden van Happy Belly’s op www.happybellys.nl/winkel.

Hangt er in de winkel hetzelfde als online te zien is?

Ja, maar in de winkel in Wateringen hangt de kleding eerder dan dat het online te koop is. Kleding die net is binnengebracht hangt vrijwel direct ook in de winkel, maar is online nog niet zichtbaar.

Bestelproces

Als ik een account aanmaak, ontvang ik dan spam mail?
Nee. Happy Belly’s geeft geen gegevens door aan derden.

Ik wil graag betalen met Credit Card of PayPal, kan dat?
Helaas is dit (nog) niet mogelijk bij ons.

Ik heb al besteld, maar ontdek nu een kortingscode, kan ik deze korting nog ontvangen?
Soms hebben wij een kortingscode om je een extra voordeeltje te geven op je bestelling. Deze kortingscode kan je alleen in je winkelmandje invoeren. Helaas is het niet mogelijk een kortingscode achteraf te activeren.

Verzenden

Wat is de levertijd en wat zijn de kosten?
Alle artikelen die op de site staan, zijn in de aangegeven maat op voorraad. Na betaling wordt de bestelling binnen 1 – 3 werkdagen na betaling verzonden. De kosten voor verzending binnen Nederland hangt af van de gekozen artikelen. Zie ook Verzenden en Retourneren

Mijn bestelling is boven de €75,-, waarom moet ik dan toch verzendkosten betalen?
In de periode dat de Zomersale of Wintersale worden bij alle bestellingen verzendkosten berekend en zijn kortingscodes niet geldig.

Retourneren

De kleding past niet, wat nu?
Je mag kleding binnen 14 dagen in de originele staat retour sturen, ook tijdens acties en uitverkoop. Je ontvangt dan het aankoopbedrag (excl. de gemaakte verzendkosten) retour. Meer informatie vind je in de algemene voorwaarden.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Natuurlijk. Mocht een kledingstuk onverhoopt niet aan de verwachting voldoen, dan kun je het zonder problemen retourneren, ook tijdens acties en uitverkoop. Wel zijn de volgende voorwaarden van toepassing: www.happybellys.nl/verzenden-retourneren 

Verkopen

Koopt u ook zwangerschapskleding in?
Ja, je kan je zwangerschapskleding via of aan mij verkopen of doneren aan Stichting Babyspullen (de opbrengst van de verkochte kleding gaat naar hun).
Voor alle informatie kan je hier verder kijken: https://www.happybellys.nl/verkopen

Welk bedrag kan ik verdienen?
Dat is helemaal afhankelijk van het soort artikel, merk en maat, maar ook van de staat van de kleding.
Kies je voor betaling na verkoop, dan ontvang je 40% van de verkoopprijs.
Kies je voor direct een bedrag ontvangen, dan is dat ongeveer 30% van de gemiddelde verkoopprijs.

Meer vragen?
Wil je iets anders weten? Bel of mail ons gerust.

top