Garantie & Klachten

Bij Happy Belly’s doen we er alles aan om de bestelde producten in perfecte staat bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat producten niet in optimale staat arriveren, of dat je wellicht andere zorgen hebt. Ontdek hieronder onze garantievoorwaarden en klachtenprocedure.

Garantie

Wij geven om onze producten en streven er logischerwijs naar om deze in topconditie bij je aan te leveren. Soms kan er echter een incident optreden, zoals schade tijdens het transport. Volgens het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat zich binnen twee jaar na de levering openbaart. Ook kunnen aanvullende rechten gelden op basis van het Nederlands recht.

Wanneer je een gesprek aan het product ontdek, of zou horen te ontdekken, verzoeken wij je om binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@happybellys.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.