Garantie

Happy Belly’s verkoopt 2e hands en outlet (nieuwe, maar van een eerder seizoen) positiekleding, borstvoedingskleding en nieuwe cadeau-artikelen.

Alle artikelen in onze webshop zijn nagekeken, draagbaar, schoon en niet kapot.

Houd er rekening mee dat kleuren op foto’s kunnen afwijken van de werkelijkheid, de juiste kleur van het kledingstuk staat in de beschrijving vermeld. Kleurverschillen zijn ook mogelijk door het verschil van instellingen van computerscherm, twijfel je hier over en wil je er meer over weten neem dan contact met ons op.

Als na ontvangst van jouw bestelling er iets niet naar wens is, dan horen wij het graag zodat wij naar een gepaste oplossing kunnen zoeken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happybellys.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

top